יום רביעי, 25 ביולי 2018

טיפולים אסתטיים שאפשר לשלב עם ניתוח מתיחת פנים

מתיחת פנים היא ניתוח רחב היקף שמייצר שינוי משמעותי מאוד לטובה, הן מבחינת החזות החיצונית והן מבחינת התחושות הפנימיות של האדם שעובר אותו, הדימוי העצמי שלו ושביעות הרצון הכללית מהחיים. האם ניתוח למתיחת הפנים מוביל למראה המושלם המבוקש? לא בהכרח. ישנם אלמנטים במראה הפנים שההליך הכירורגי לא יכול לספק להם מענה - אבל הבשורות הטובות הן שבעזרת פעולות משלימות, פשוטות יחסית ושניתן לשלבן עם הניתוח, תוכלו להעניק לפנים שלכם חזות מחמיאה במיוחד ולעצמכם מתנה מעולה לקראת המחצית השנייה של החיים.

הרמת עפעפיים

אחד המרכיבים העיקריים של מתיחת פנים הוא הרמת רקמות עור שצנחו לאורך השנים, ובאופן טבעי לפעולה זו ישנו אימפקט ניכר לעין. יחד עם זאת העפעפיים עלולים להישאר נפולים ושמוטים גם לאחר מתיחת הפנים, ולפגום בנחת מהתוצאות. במקרים שבהם ישנה נפילה משמעותית של העפעפיים התחתונים ו/או העליונים ניתן לשלב במתיחת הפנים גם הרמת עפעפיים (בהתאמה אישית למטופל/ת - ניתן לבצע ניתוח בעפעפיים התחתונים בלבד, באלה העליונים בלבד, או גם וגם). ישנן מצבים שבהם מומלץ לבצע גם מתיחת גבות ביחד עם הרמת העפעפיים העליונים.

החזרת נפח לשפתיים

שפתיים נטולות נוכחות נתפשות אצל אנשים רבים כמגרעה. טיפול פשוט שמבוסס על חומר המילוי חומצה היאלרונית (שנמצא בגוף שלנו באופן טבעי, אבל בכמות שהולכת ופוחתת כשאנחנו מתבגרים) יעניק לאיבר המרכזי בפנים את העיצוב הרצוי, וישדרג את המראה החיצוני באופן כללי.

מיצוק עור הפנים

עור פנים רפוי משדר עייפות - באמצעות מכשיר לייזר ייעודי ניתן למצק את עור הפנים באפקטיביות, כך שזהו עוד טיפול אסתטי שניתן לשלב עם ניתוח מתיחת פנים.


טשטוש קמטים באזור העיניים

ניתוח מתיחת פנים מצליח להצעיר את האיבר, אולם כדי לטשטש קמטים באזור העיניים ובמצח נדרש טיפול משלים - הזרקות בוטוקס. זהו טיפול קל וקצר, כרבע שעה בלבד, שאם הוא מבוצע בידיים מיומנות יש לו תרומה של ממש להשגת המראה הנחשק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה