יום שלישי, 31 ביולי 2018

מה ההבדל בין פיסול פנים לניתוחים המותאמים לאזור הפנים?

הפנים מושכות אליהן תשומת לב רבה, ועל כן אך טבעי שתהיינה אפשרויות רבות לשדרג את המראה שלהן. בפרט מציעה לנו הרפואה האסתטית בחירה בין ניתוחים שונים - בין אם ממוקדים כמו ניתוח אף או הרמת גבות ובין אם כאלה כלליים כמו מתיחת פנים - לבין הליך חדשני שנקרא פיסול פנים.
כדי לבחור נכון מבין שלל האפשרויות, כדאי להבין מהם ההבדלים בין ניתוח לבין פיסול.

מה ניתן לשנות בכל אחת מהדרכים?

ניתוח מאפשר ליצור שינויים משמעותיים, אבל גם פיסול הפנים מוביל למראה מרשים הרבה יותר. הסיבה לכך היא שמדובר בהליך כולל שמותאם אישית לכל מטופל ומטופלת, ומאפשר לבצע מגוון רחב של שינויים כולל מילוי קמטים, חידוש מרקם עור הפנים, פיסול אף, הדגשת קווי המתאר באזורים שונים של הפנים, מילוי אזורים שהפכו שקועים ועוד.

תוך כמה זמן אפשר לחזור לשגרה?

עוד הבדל משמעותי הוא שניתוח מחייב החלמה ממושכת יחסית, כשבדרך כלל נדרשים כשבועיים כדי לחזור לשגרה. לעומת זאת לאחר פיסול פנים ניתן לחזור כמעט מיד לפעילות רגילה ובנוסף תופעות הלוואי מועטות יותר ומשמעותיות פחות.

כמה זמן מחזיקות מעמד התוצאות?

הבדל משמעותי שלישי הוא לגבי פרק הזמן שבו התוצאות מחזיקות מעמד: מתיחת פנים מחזיקה מעמד כעשר שנים, ניתוח אף משנה את המראה של האיבר הזה למעשה לצמיתות, וגם הרמת עפעפיים או הרמת גבות, ניתוחים נפוצים אחרים בפנים, מובילים לשינוי לטווח הארוך. פיסול פנים, לעומת זאת, מחזיק מעמד כשנה, אם כי מצד שני מאחר שמדובר בטיפול פשוט יחסית ניתן לעבור טיפול רענון לאחר שנה וכך לשמר את המראה המחמיא.

איך לבחור נכון?

ההבדלים בין שתי האפשרויות, והעובדה שישנה כמובן גם חשיבות למאפיינים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת ולהעדפות האישיות שלהם, מחייבים בחירה מושכלת של ניתוח או פיסול. בהתאם מומלץ להגיע לכירורג פלסטי שמבצע גם ניתוחים וגם הליך פיסול פנים, ולכן יכול להמליץ מתוך יושרה מלאה על האופציה המתאימה ביותר לכל אדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה