יום רביעי, 25 ביולי 2018

ניתוח מתיחת צוואר – למי ובאילו מצבים הוא מתאים ואף אידיאלי?


הצוואר אולי נחשב כפחות משפיע על המראה החיצוני שלנו ועל האופן שבו אנחנו נתפשים על-ידי העולם, אבל בפועל מדובר באזור בגוף שמתחיל להתבגר עוד לפני הפנים, ולכן עלול להקרין עייפות וקמטים. במצב שכזה, גם אם הפנים עדיין נראים צעירים, הצוואר "יחבל" בחזות החיצונית ויגרום לנו להיראות מבוגרים יותר. עוד כדאי לדעת שעור הצוואר עבה יחסית ולכן לתכשירי הטיפוח קשה יותר לחדור פנימה ולחולל שינויים משמעותיים - ניתוח מתיחה בצוואר הוא פתרון אפקטיבי, כשחשוב לבצע אותו בהתאמה מדויקת למאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת.


איך תדעו אם מתיחת צוואר תעזור גם לכם?

ישנם 3 מאפיינים פיזיים שיוצרים מראה מבוגר ושניתן לטפל בהם באמצעות ניתוח מתיחת צוואר - אם אתם מזהים את אחד הסממנים הנ"ל, או יותר כמובן, כדאי לשקול את הניתוח, כשבכל מקרה מפגש ייעוץ עם מנתח פלסטי בעל יושרה יעזור לכם להבין טוב יותר את מידת השינוי שיושג באמצעות ההליך הכירורגי הנ"ל.
* רפיון שרירים - השריר המרכזי בצוואר נקרא פלטיסמה, וכשהוא הופך רפוי נוצר מראה גידי ולא מחמיא.
* רקמות עור עודפות - בחלק מהמקרים עודפי העור מרוכזים באזור הלסת ובחלק מהמקרים הם פזורים בכל רחבי הצוואר ופוגמים במראה שלו.
* עודפי שומן - רקמות שומן עודפות באזור של רצפת הפה עלולים ליצור מראה של סנטר כפול, ולהשפיע במידה ניכרת גם על מראה הפנים והחזות החיצונית באופן כללי.
במרבית המקרים המנותחות והמנותחים הינם צעירים יחסית - בגילאי 40-50 או קצת לאחר מכן. חשוב לזכור שניתוחים פלסטיים מכל הסוגים מיועדים לאנשים שלא סובלים ממחלות רקע חמורות. עישון עלול להקשות על החלמה אופטימלית, ולכן מועמדים אידיאליים הם אנשים בריאים שלא מעשנים. בכל מקרה לקראת מתיחת צוואר נדרשת הפסקת עישון (וכן נטילת תרופות מסוימות ותוספי מזון בהתאם להנחיות הרופא) במשך כשבועיים שלושה.


אולי יעניין אתכן גם :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה