יום חמישי, 17 בדצמבר 2020

מתיחת פנים בעזרת חוטים

מתיחת פנים בעזרת חוטים

כשהפנים שלי התחילו לשדר סימני מצוקה ונראיתי לעצמי פתאום ממש מבוגרת, התחלתי להתלבט: אני מכירה לא מעט נשים (ובעצם גם גברים) שעברו מתיחת פנים שחוללה אצלם פלאים. מצד שני, ניתוחים מרתיעים אותי. כבר התחלתי להשלים עם המראה העייף והמותש, ואז פתאום שמעתי על אופציה נוספת, מתיחת פנים בעזרת חוטים.

השימוש בחוטים במקום בסכין המנתחים מתאים בעיקר לבני ובנות 40-50 שרוצים שינוי אבל לא זקוקים למהפכה דרמטית מדי. בזכות החוטים המיוחדים אפשר להרים בחזרה רקמות עור שצנחו (בגלל ההתרופפות של הרצועות שתומכות בהן) וככה בעצם מחזירים לפנים את המראה הרענן והחיוני.

תועלת נוספת היא שהגוף מייצר יותר קולגן ואלסטין, ובזכותם העור הופך גם לחלק יותר ומוצק יותר. מתיחת פנים בעזרת חוטים מתבצעת בהרדמה מקומית. הטיפול קצר יחסית ובניגוד למתיחת פנים בניתוח לא תצטרכו לפנות שבועיים לטובת החלמה ובגלל שאין חתכים גם אין צלקות.

החוטים עצמם נספגים בפנים, אצלי זה קרה אחרי 4 חודשים. השינוי כמובן נשמר גם הרבה אחרי, ואצלי למשל אני כמעט כל יום מקבלת מחמאות על זה שאני לא נראית בכלל בגילי, אפילו שכבר עברו 5 שנים מאז הטיפול.

אולי תאהבו גם:

מה ההבדל בין פיסול פנים לניתוחים המותאמים לאזור הפנים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה