יום חמישי, 17 בדצמבר 2020

טיפול בהזעת יתר

 

טיפול בהזעת יתר

אין דרך קלה לומר את זה ולכן אני פשוט אגיד את זה: קוראים לי רונית ואני סובלת מהזעת יתר. ככה הייתי מציגה את עצמי בעבר, כדי לנסות להתגבר על המבוכה, וזה גם עבד במידה מסוימת – אבל אחרי הטיפול שעברתי הכל הרבה יותר קל, ובתי השחי שלי פשוט יבשים.

יש כל מיני סוגים של הזעת יתר: לפעמים היא באה לידי ביטוי ברטיבות בכל הגוף ולפעמים רק באיבר מסוים (בעיקר בתי שחי, כפות ידיים, כפות רגליים ופנים), לפעמים היא נגרמת בגלל חוסר איזון הורמונלי והיא גם יכולה להיות תופעת לוואי (למשל של אלכוהול, או של מחלות שונות), לחץ מגביר את רמת ההזעה וגם השמנת יתר.

פעם טיפול בהזעת יתר היה בעיקר עם בוטוקס ובמקרים קשים אפשר היה לעבור ניתוח לכריתת חלק מבלוטות הזיעה – אבל הטכנולוגיה באה לעזרתנו. טיפול במכשיר שנקרא מירה דריי (miraDry) מפחית את ההזעה בבתי השחי ב-80%, והכי חשוב, עושה את זה לצ-מ-י-ת-ו-ת! (בוטוקס משפיע רק לכמה חודשים). 

בנוסף זה טיפול קל וכמעט בלי תופעות לוואי כך שיכולתי לחזור לשגרה מיד. מה שעושה את העבודה זה המכשיר המתקדם, שמבוסס על גלים אלקטרו-מגנטיים, אבל גם מי שמפעיל אותו חשוב. מומלץ לעבור את הטיפול אצל מומחה לרפואה אסתטית, כדי להבטיח מקסימום שינוי לטובה. כל טיפול בהזעת יתר עם המכשיר נמשך בערך שעה וכאמור הוא לא מכאיב וגם לא פוגע בשגרה. בסך הכל צריך שני מפגשים כדי להפחית את כמות ההזעה בבתי השחי ב-80%!

אולי תאהבו גם:

איך לבחור ברופא מנתח לטיפולים אסתטיים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה