יום חמישי, 17 בדצמבר 2020

הזרקת חומצה היאלרונית מחירים

 

הזרקת חומצה היאלרונית מחירים

כבר מגיל צעיר הייתי אדם מאוד מחושב. בכל פעם שהייתי צריכה לקבל החלטה, מיד היה נשלף דף ועליו הייתי ממלאת רשימות של בעד ונגד, עלות ותועלת. היום בעידן המחשב והסמארטפון כבר אין צורך בדפים – אבל עדיין כדאי כמובן לבדוק תמיד גם את המחיר אבל גם את התמורה.

כשהמטרה הייתה הזרקת חומצה היאלרונית מחיר הטיפול קיבל כמובן משקל – אבל גם הבנתי שהרבה יותר חשוב להפקיד את הפנים שלי בידיים מקצועיות ומנוסות. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מתוצאות מושלמות כמו שהיו אצלי, הכנתי לכם רשימה של הדברים החשובים ביותר שכדאי לדעת לפני ההזרקה:

* רק מומחה לרפואה אסתטית – לפי החוק בארץ כל רופא שהוא מורשה להזריק לפנים חומצה היאלרונית. ההזרקה עצמה היא פעולה פשוטה, אבל, וזה אבל חשוב, רק פלסטיקאי מנוסה יודע בדיוק לאיזו נקודה להזריק, מהו המינון הנכון ואיזה סוג של חומצה היאלרונית יספק את הפתרון הטוב ביותר.

* לא לחכות – אני התלבטתי כמעט שנה שלמה אם לעבור את ההזרקה או לא (ככה זה כשעושים המון רשימות של בעד ונגד…). אחרי שהחומצה ההיאלרונית החליקה את הקמטים מסביב לפה והחזירה ללחיים את הנפח המקורי שלהן, הבנתי שלא כדאי לחכות, אלא עדיף לשמור על המראה הצעיר כשאתם עדיין צעירים.

* להיזהר ממחיר נמוך מדי – כשמחפשים איפה לבצע הזרקת חומצה היאלרונית מחירים נמוכים מדי הם סימן למרפאה לא מקצועית או חומר באיכות נמוכה. טווח המחירים הוא 2,000-3,000 ש”ח כשיש צורך בחומר סמיך ובערך 1,500 ש”ח כשנדרש חומר פחות סמיך.

אולי תאהבו גם:

טיפולים אסתטיים שאפשר לשלב עם ניתוח מתיחת פנים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה