יום רביעי, 25 ביולי 2018

הצערת פנים – כל אחת יכולה? ניתוחים וטיפולים אסתטיים לפנים

לפנים בעלות מראה צעיר יש תרומה של ממש לנחת שאנחנו רווים מהחיים. אמנם מצד אחד כולנו מתבגרות, ובמשך השנים מתרחשים תהליכים בלתי נמנעים שמייצרים קמטים, כתמים, רפיון, אובדן נפחים ועוד תופעות בלתי רצויות שמזוהות עם מראה מבוגר ופחות מחמיא - אבל מצד שני כל אחת יכולה ליהנות מהצערת פנים, ואפילו משמעותית, בין אם באמצעות ניתוח ובין אם באמצעות טיפולים אסתטיים לא כירורגיים.

ניתוחים להצערת פנים

האופציה העיקרית להצערת הפנים היא ניתוח מתיחה. במסגרת ניתוח זה יורמו רקמות עור שצנחו, יוסרו עודפי עור, בחלק מהמקרים יוסרו עודפי שומן (ובפרט באזור הצוואר כשמבוצעת גם מתיחת צוואר ביחד עם מתיחת הפנים) וכן פעולות נוספות בדרך למראה מחמיא במיוחד.
ניתוח אחר הוא הרמת עפעפיים - עליונים ו/או תחתונים, עם או בלי הרמת גבות (כשניתן גם לבצע רק הרמת גבות, ללא העפעפיים). ניתוח זה מספק מענה לצניחת איברים ורקמות בחלק העליון של הפנים, דבר שבא לידי ביטוי בעיקר במראה עייף של העיניים, ואיתו חזות כללית מותשת ומבוגרת מאוד.

טיפולים אסתטיים לפנים

גם ללא ניתוח ניתן להצעיר במידה משמעותית את הפנים. אופציה אחת היא טשטוש קמטים באמצעות זריקות בוטוקס - טיפול שנמשך כרבע שעה, החזרה אחריו לשגרה מידית והשיפור שמושג בזכותו ניכר לעין. אופציה אחרת היא השבת נפחים שאבדו, ובפרט ללחיים (וגם לשקעים שמתחת לעיניים, לשפתיים ובחלק התחתון של הפנים) - טיפול אסתטי זה מבוסס על חומרי מילוי כגון חומצה היאלרונית, ומאפשר עיצוב קו לחיים ו/או עיצוב קו לסת צעירים יותר.
קטגוריה אחרת של טיפולים אסתטיים לפנים היא באמצעות מכשירי לייזר ייעודיים - שמאפשרים להסיר כתמים, לטשטש קמטים, להעלים כלי דם בולטים ולמצק את עור הפנים.




טיפול לייזר להצערת עור הפנים

טיפול נוסף וחדשני ששמעתי עליו הוא בעאמצעות לייזר שנקרא ג'נסיס, אני עדיין חוקרת את התחום כדי לגבש דיעה ולהעביר ידע בינתים תוכלו להכנס לכאן לקרא: 

איך תבחרי נכון את הטיפול האופטימלי?

המגוון הרב של האפשרויות מבטיח לכל אחת פתרון יעיל במיוחד למאפיינים הספציפיים של הפנים שלה ולהצערה הרצויה מבחינתה. כדי לממש את הפוטנציאל חשוב להגיע למנתח פלסטי מנוסה מאוד, שידע לסייע בבחירת הניתוחים והטיפולים, וכן יבצע אותם באופן מקצועי לחלוטין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה